Ako už nadpis napovedá nie je schudnúť ako , „schudnúť“ . Čatokrát sa iba slepo naháňame za určitým číslom na váhe , povieme si „ak budem mať 55kg , budem spokojná“ . Keď náš ciel splníme a schudneme na danú cielovú váhu 55kg , nie sme ako si spokojné.

Problém ktorý vtom býva je ten , že je maximálne nevhodné si stanoviť (pokiaľ nesúťažíme) ciele ktoré sa zakladajú na určitej váhe. Ciele kde si zadávamé rôzne váhové úbytky majú problém vtom , že po zadaní váhového ciela sa slepo naháňame za číslom pričom neberieme do úvahy to , či táto zredukovaná váha bola z našich tukových zásob, vody alebo svalovej hmoty.

Ak chceme efektívne a kvalitne chudnúť , pričom naša postava bude pôsobiť spevneným dojmom , je za potreby viac ako si len zadať cielovú váhu.

Ako príklad uvediem reality show ktoré sa zameriavajú na redukciu tuku. Daný človek začne na váhe 150kg a do jedného roka musí zhodiť na 80 kg , čo je 70kg úbytok za rok. Častokrát daný človek tento ciel aj dosiahne , skutočne zhodí 70kg ale aj tak sa cíti nespokojný. Ako je to možné že ak zhodil 70kg za rok a aj tak sa cíti  nespokojný ? Odpoveď je vtom , že schudol nekvalitne. To znamená príliš veľký úbytok samozrejme popri tukových zásobách , aj zo svalovej hmoty a celkovo z vody. Ak si zadáme cieľ v podobe cielovej váhy pristúpime na radikálny jedálniček (ktorý sa nedá udržiavať dlhodobo) , začneme sa slepo naháňať za číslami a absolútne nebudeme brať do úvahy to , či chudneme kvalitne (70-80% úbytku by malo byť z tuku ).

 

Oveľa lepšia motivácia pre naše výsledky , je porovnávanie fotiek pred a po . Neorientovať sa na čísla ale na čo najlepší fyzický progres.

Najviac zredukovať tuk ale pritom udržať čo najviac svalovej hmoty. Takýto pristúp nám umožní to , že sa nebudete musieť nikde naháňať a stresovať za určitými kilogramami. Chudnutie bude radosť a nie utrpenie a čo je dôležitejšie , hlavne vás to bude baviť a veci budete môcť uplatňovať z dlhodobého hľadiska (tréning aj stravu).

Vždy sa snažte o to , aby vás to bavilo a aby ste vedeli dodržiavať jednotlivé veci v jedálničku a tréningu dlhodobo. Toto si ľudia ktorí podstupujú premeny v reality show nemôžu povedať . Makať 3 fázové tréningy a byť na diéte sa nedá celý život , človeka to prestane baviť, ručička na váhe začne stúpať a ďalej už asi nemusím vysvetlovať.

Takže najideálnejšie je chudnúť kvalitne a nie nárazovo a do určitého čísla na váhe . Pálte tuk a čo najmenej svalov , sledujte si progres podla fotiek a nie podla čísla na váhe . Bude vás to viac baviť , to vám slubujem.

Prikladám ti pomôcku pri chudnutí , ktorá už pomohla stovkám klientom po celom Slovensku . KLIKNI SEM