logo-biele-100

Maroš: „Hlavnou motiváciou bolo že chcem vyzerať dobre, chcem si zas kupovať veľkosť oblečenia ako predtým“

Príbeh Maroša , ktorý v skratke predstaví svoju cestu za spevnenou postavou. Od začiatku sme sa orientovali hlavne na zachovanie čo najväčšieho podielu svalovej hmoty a stratu podkožného tuku.Dôkaz , že aj pri občasnom porušení jedálnička, sa nič nedeje a kde vytrvalý prístup zohráva najväčšiu úlohu.

1. Ahoj , predstav sa nám na začiatok

Mám 33 rokov, pracujem v oblasti priemyselnej výroby ako riadiaci pracovník.

Zo zmenou svojej postavy som začal na jeseň 2019 keď som vážil 84kg. Odvtedy sa mi s Urfit podarilo odviesť veľký kus roboty na svojom tele. Tréningy zo začiatku neboli ľahké nakoľko som predtým nešportoval vôbec ale pod dobrým vedením Juraja to bolo o dosť ľahšie.

2. Kedy si si povedal , že už je na čase začať makať na sebe ?

Hlavným impulzom na zmenu mojej postavy bolo keď som sa pozrel na aktuálne fotografie z jednej oslavy kde som videl ako veľmi som pribral. O tom že moja váha narastá som vedel hlavne keď som si musel kupovať väčšie oblečenie, čo bolo zložité nakoľko mi síce bolo dobé na šírku ale veľké na dĺžku. Nohavice som si musel dávať skracovať a ani na pohľad to nevyzeralo dobre. Cítil som sa zle lebo som vedel že takto som nikdy nevyzeral a už mi to začalo hovoriť aj okolie.

3. Čo bolo tým tvojim PREČO, pre ktoré si chcel zmeniť tvoju postavu ?

Hlavný impulz bol ten že oblečenie vyzeralo na mne otrasne, som nízkej postavy a hlavne nohavice a tričká na mne vyzerali dosť komicky. A samozrejme že išlo aj o fyzický vzhľad a nadväzovanie „kontaktov“ :), čo bolo veľmi problematické.

4. Čo ťa udržiavalo a motivovalo na tvojej ceste k lepšej postave, čo ťa udržiavalo zostať vytrvalým ? Boli obdobia kedy si to chcel vzdať a ak áno tak prečo ?

Hlavnou motiváciou bolo že chcem vyzerať dobre, chcem si zas kupovať veľkosť oblečenia ako predtým a keď som začal vidieť výsledky, ako napríklad odstávajúce nohavice kde som si musel už dávať opasok či padajúce spodné prádlo bola to motivácia že som na dobrej ceste a musím vydržať. A najväčšia motivácia je keď tú zmenu vidia aj ľudia okolo Vás. Vďaka tomu som ani raz nemyslel na to že by som to vzdal, práve naopak chcel som ísť stále ďalej a ďalej. A preto sme po tom ako sme sa dostali na cieľovú váhu 73kg prešli z kondičných na silové tréningy

5. Aký stravovaci štýl si uplatňoval a ako vyzerala tvoja strava?

V strave som sa riadil jedálničkom ktorý mi vypracoval na mieru Juraj, snažil som sa dodržiavať upravenú stravu čo najviac ,ale nie vždy sa mi to podarilo. Počas návštev u mami musí ísť diéta bokom či chcem alebo nie :), ale paradoxne som aj napriek občasnému porušeniu diéty chudol. Neskôr som začal používať kalorické tabuľky kde som mal prehľad o svojom kalorickom prijme. Hlavným cieľom bolo prijímať čo najviac bielkovín. No celý čas som mal problém s tým že mám jesť viac ako som bol zvyknutý. Jedával som síce menej ale veľmi kalorické a nezdravé jedná so skoro žiadnym výdajom a to som musel zmeniť.

6. Ako sa cítiš v tvojom novom tele a aké výhody z toho pre teba vyplývajú ? (čo sa v tvojom živote zmenilo?)

Momentálne stále pracujeme na zlepšení postavy aj keď som prešiel obrovskou zmenou. Kupujem si veľkosť oblečenia ako predtým, vyzerám lepšie a aj to nadväzovanie kontaktov sa zlepšilo 🙂 čiže to kvôli čomu som do toho išiel sa naplnilo a teraz už pracujeme na tom aby to bolo stále lepšie a lepšie.

7.Prečo si si vybral práve URfit a kde si na nás natrafil?

Mal som dobé referencie od Jurajových bývalých klientok, to bol hlavný dôvod.

8. Ako trénuješ a ako prebieha tvoj tréning?

Trénujeme 3krát do týždňa. Na začiatku keď sme mali kondičné tréningy sme cvičili hlavne vlastným telom ,bolo to zamerané hlavne na veľký výdaj a chudnutie, teraz keď sme prešli na silové tréningy, cvičíme hlavne s činkami a jednoručkami a zameriavame sa na kvalitné naberanie svalovej hmoty.

9. Čo by si poradil ľuďom ktorí ešte váhajú či sa pridať k členom Urfit team ?

Nech si poriadne rozmyslia či chcú ísť do toho, či chcú naozaj zmeniť svoj život alebo to robia len z donútenia, pretože keď tá osoba sama nie je o tom presvedčená že to chce tak ani výsledky nebude mať také ako by si predstavovala. Disciplína, odhodlanie a sebakontrola sú veľmi dôležité ináč to nemá zmysel. A hlavne keď sa na to dajú nech sa nevzdávajú a nech vydržia.

Nezastavujte sa tu

Viac zaujímavých článkov

Ako si vyskladať stravu počas dňa ?

Strava býva častokrát chápaná ako najťažšia vec ktorá sa dá ukontrolovať počas chudnutia. Niekedy nám chýba disciplína na denno-denné dodržiavanie inokedy je to zas neznalosť

Ako vydržať pri zdravom životnom štýle ?

Tento článok nebude o „extrémne rýchlom chudnutí“ aké vídame  v reality show. Existuje pomerne jednoduchá cesta k rýchlemu chudnutiu ale nebude to ľahké. Žiaden veľký

Ďakujeme že ste si stiahli náš e-book.

Knihu sme vám zaslali na vami zadanú e-mailovú adresu.