logo-biele-100

Marcel: „Pracujem duševne a cvičenie je dnes už pre mňa relaxom“

Marcela trápila nadváha a sním spojený vysoký krvný tlak a cholesterol. Vyhladal moju pomoc, v zápätí hneď na to sme sa stretli a prekonzultovali formu spolupráce kde sme si nastavili jasné ciele ohladom stravy a tréningovej metódy. V tomto krátkom rozhovore vám predstaví , svoj pohľad na chudnutie. So svojou premenou začal na váhe 87kg a veľkým percentom tuku, dnes váži krásnych 70kg.

1. Ahoj, v krátkosti sa nám predstav

Mám 39 rokov, pracujem duševne a cvičenie je dnes už pre mňa relaxom. Vždy som mal rád šport a pohyb, ale teraz oceňujem pravidelnosť a s tým spojené benefity pre moje zdravie aj do budúcnosti. Aj vďaka Jurajovi a mojej vytrvalosti som schudol z 87 na 68 kilogramov za 5 mesiacov.

2. Pamätáš sa kedy, si si povedal  že už je asi na čase so sebou niečo robiť? A ako si sa pri tom citil ?

Bolo to v lete 2017, keď som začal mať reálne problémy s nadváhou, cholesterolom, vysokým tlakom, nespavosťou. Prešiel som si viacerými vyšetreniami a v decembri toho roku som definitívne začal s cvičením a úpravou stravy.

3. Čo bolo tým tvojím „PREČO“ , pre ktoré si chcel zmeniť svoju postavu ?

Okrem vyššie uvedeného ma už nebavilo meniť si šatník každý druhý rok a trhali sa mi gombíky na slim košeliach a nestačili dierky na opaskoch. Pohľad do zrkadla tiež nebol príjmený… 😀

4. Čo ťa udržiavalo a motivovalo na tvojej ceste k zmene postavy ? Boli obdobia kedy si to chcel vzdať a ak áno tak prečo ?

Každý týždeň som videl pozitívny vývoj – ručička na váhe dole, vďaka cvičeniu svaly hore! Nebolo minúty, čo by som uvažoval o vzdaní sa!

5. Aky stravovaci štýl si uplatňoval a ako vyzerala tvoja strava?

Toto je asi najťažšie. Nájsť si stravovací štýl, ktorý je udržateľný aj úspešný. Výživový poradca alebo tréner, trochu aj internet, dokáže usmerniť, ale len sám som zisťoval, ktoré potraviny mi ako „fungujú“. Jednoznačne som zvýšil príjem kvalitných bielkovín z mäsa a syrov, vlákniny, vôbec čerstvých potravín. Používam vlastné recepty zvyčajne ochudobnené o nasýtené mastné kyseliny a jednoduché cukry, ktoré sa vďaka mne rozšírili do celej rodiny. Srvátkový proteín a rôzne spracované tyčinky môžu byť len doplnkom a náhradou sladkostí, no rozhodne nie základom stravy. Veľkou pomocou sú aplikácie v telefóne na sledovanie príjmu a výdaja energie. Dnes potraviny kupujem podľa zloženia a nie ceny ?

6. Ako sa cítiš v tvojom novom tele a aké výhody pre teba z toho vyplývajú ? ( čo môžeš robiť alebo v čom máš väčšie sebavedomie ako predtým ? Čo sa v tvojom živote zmenilo)

Cítim sa lepšie, nebolí ma chrbát ani nohy, lebo nenosím žiadne kilá navyše, pohyb mi robí radosť. A je to príjemný pocit vyzerať v plavkách lepšie ako väčšina vrstovníkov.

7. Prečo si si vybral práve Urfit team a kde si na nás natrafil ?

Odporučenie som dostal od kamaráta a neľutujem.

8. Ako trénuješ a ako prebieha tvoj tréning? ( cvičíš iba s vlastnou váhou? Cvičíš s jednoručkami atď.), individuálne alebo v skupine ?

Mám rád individuálne cvičenie s trénerom, okrem kardia pred a po cvičení sa mi celý čas venuje a usmerňuje ma, aby som cviky vykonával správne, či už s vlastným telom, náradím alebo na strojoch.

9. Čo by si poradil ľuďom ktorí ešte váhajú či sa pridať k členom Urfit team ?

Juraj je veľmi príjemný človek a cvičenie s ním je aj psychohygiena, kedy sa o všetkom možnom porozprávame. Ja ho môžem len odporučiť!

Nezastavujte sa tu

Viac zaujímavých článkov

Ako si vyskladať stravu počas dňa ?

Strava býva častokrát chápaná ako najťažšia vec ktorá sa dá ukontrolovať počas chudnutia. Niekedy nám chýba disciplína na denno-denné dodržiavanie inokedy je to zas neznalosť

Ako vydržať pri zdravom životnom štýle ?

Tento článok nebude o „extrémne rýchlom chudnutí“ aké vídame  v reality show. Existuje pomerne jednoduchá cesta k rýchlemu chudnutiu ale nebude to ľahké. Žiaden veľký

Ďakujeme že ste si stiahli náš e-book.

Knihu sme vám zaslali na vami zadanú e-mailovú adresu.